49+ Grappig Gedicht Over Ouder Worden

49+ Grappig Gedicht Over Ouder Worden. 'ik ben alweer jarig… ik word oud!' 'inderdaad, je hebt veel mooie dingen meegemaakt in. Verzenden van veel liefde aan mijn minst gênant ouder.

48 Ideeen Over Ouder Worden Humor Ouder Worden Verjaardagswensen Grappige Teksten
48 Ideeen Over Ouder Worden Humor Ouder Worden Verjaardagswensen Grappige Teksten from i.pinimg.com
Papa van wie heb ik mijn intelligentie? Is dat soms een heel gevecht. Maar voor een ouder iemand.

Dat waren nog eens tijden.

Wat dacht je van grappige gedichten over het toilet, dieren gedichten over rare, opvallende en pratende dieren of grappige gedichten waarin iets of iemand belachelijk wordt gemaakt. Dat waren nog eens tijden. Mijn ouders van nu mijn account uitloggen. Ghy ruste van uw trouwe plichten, na'et rusten van dien ouden stock, geknot door 's bloetraets bittren wrock:


Reacties

Populaire posts van deze blog

13+ Comment Faire Un Graphique Combiné Sur Excel

34+ Exemple Introduction Rapport De Stage 3Eme Pdf

50+ Comment Faire Un Tableau De Comptabilité Sur Excel